Tema: Re: Sheriff ZX-900
Autorius: Nerijus
Data: 2009-11-23 15:06:35
cD-r0m wrote:
> As ne vandalas :) as tik pro sali praejau :) Ir manau, kad zmogus su tokia signalizacija, gali paprasciausiai nesuprasti ka su ta plyta daryt :)

	Ash irgi nevandalas. Tik plyta inmetu kur man nepatinka. Koks skirtumas?
	Galvoji zhmogus ka nors suprato?
	Bet kokiu debilu reikia buti, kad visa diena specialiai jungineti
signalizacija? Taip galima ir i rata spardant "bandyti" ishkarauti
akuma, ir dar visokiu nesamoni prisigalvoti.
	Plyta i salona, tai ash dar galiu suprasti, bet shitokios nesamones,
tai ne. Kuo kalti kiti zhmones, kurie turejo klausytis tos kaukianchios
signalizacijos ta pusdieni?

	N. M.