Tema: Re: Mitsu. PAJERO 3.2 DiD ar NISSAN PAthfinder 2.5 D?
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-11-23 14:34:29
jo, 2007 po 2004 yra zymiai geriau, nors jei lyginti ne tarp ju, tai pajero herovas pasirinkimas visom prasmem, jei planuojama ji juzinti kaip familywagena.
nei komforto, nei ekonomijos (tavo 17 ltr nera taip jau toli nuo tiesios, yra cia vienas toks pajerikas automatas, be 15-16 po vilniu jis nu niekaip nevaziuoja, o cia jau net seneliui RR su bmw tds varikliu ir automatine deze yra biski daug, nekalbam jau apie naujas technologijas).

gaila, kad neillas neivadino biudzeto, bet siap ir family parketniku man patinka:
rr, x5, sotke ir 120 dar visai s pol.