Tema: Re: ko gero kura blogai paduoda... :(
Autorius: rembo
Data: 2009-11-23 12:01:54
pabandžiau ir su atidarytu baku, vis tiek kriaušė susispausdavo.

Nuvariau i servisą, praputė viską atgal į baką, ir viskas susitvarkė :) Nu
deja tai vistiek laikinas sprendimas, o šiukšlių pašalinti neina paprastai,
reikia visą baką nuiminėt, bo nėra priėjimo. Nu bet apie tai galvą reiks
sukt kai vėl pradės kimštis :)