Tema: Re: pribaigiau
Autorius: Renookas
Data: 2009-11-23 10:16:00
apskritai dirzai turi buti keiciami ne ivertinant ju bukle is isvaizdos. na
aisku jei paziuresi po 15-30tkm kaip atrodo ir pamatysi ka blogo tai bus tik
pliusas, bet kai atvaziuoja klientas ir sako - paziurek, pravaziavau 90tkm
bet gal dar nera tas dirzas toks blogas ir gal galima vaziuoti. tai del
manes ten nors ir originalus uzrasas gali matytis, bet as jam nesakysiu kad
jis geras ir neversiu meistro tokios patikros daryti, nes po keliu dienu ar
savaiciu atvaziaves su trukusiu dirzu jis po zemem pakas mane.

siaip uzuojauta, pas mane irgi dirzas truko tiek vienam tiek kitam karuciui
truputi ne pagal laika. ar tikrai kryzes akivaizdoje nereikes perziureti
dirzu keitimo intervalu :)