Tema: Re: Kiek trumpint kelnes?
Autorius: pragäras
Data: 2009-11-20 21:26:37
tą prasme va kaip Drukteinis rašo:

Klausimas, kur turi baigtis kelnių galai yra debatų objektas, tačiau angliškas stilius reikalauja, kad kelnės turi baigtis įstrižai einančia linija, kad kulkšnis ir dauguma kulno būtų padengti. Priekinė kelnių galų linija neturi gulėti ant kelties, kraštas turi nueiti S raidės forma, o ne sudaryti V raidės lūžį. Pagrindinė kelnių galų funkcija – pridengti Jūsų kojines. Tačiau, jei avite didesnius batus (pvz., žiemą), tada kelnės turi būti trumpesnės. Todėl, perkant kostiumus geriausiai avėti batus, kuriuos dažniausiai avite darbe.