Tema: Re: Renault Laguna 2001-2002, 1.9dCi. +/-
Autorius: Ramus
Data: 2009-03-12 22:43:19
O tai kaip man jaustis, kai kasdien naudojama nuo gimimo 2001 metais Laguna
neturejo jokiu problemu su elektra, varikliu ir elektronika?
Per visa laika pakeisti galinius stabdziu suportai (aliumini eda lietuviska
druska), stabdziu diskai,  traukiu antgaliai, sailenblokai ir 1 rato guolis,
na is kas ten priklauso kaip ir kiekvienai masinai pagal plana.....
Kazkas negerai su ta laguna, kad negenda, ar kaip?