Tema: Re: Fotikas Trakai-Vilnius kelyje - veikia
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-11-21 20:47:19
na nezinau - gel. vilko gatve (ties tuneliu) su srautu neshantis pulti
stabdi spausti - nei ten pesciuju nei ko - nafig isvis ten reikia to
inkilo - tas pats ukmerges g. pakalneje - kazkoks idiotas pries metu
virsydamas garso greiti prisiplojo - jau ziurek ir inkiliukas.

nepalaikau mieste lakstanciu, ir pats ju gretoms nepriklausau, bet nuo
pesciuju izoliuotose 5 juostu gatvese manau tikrai betiksliai tie
inkiliukai.