Tema: Re: deal extreem
Autorius: Darius Styra
Data: 2009-11-17 15:59:46
>o tu bent i koki klausimas be savo beverciu papilstymu is tuscio i kiaura
>gali atsakyti, nes kisiesi i visas sritis, bet kad visose nixuja nieko
>nerauki, kaip ir sitoje...paperde paperde, bet ar autoriui nuo to kazkas
>paaiskejo tai nesuprantu. Muitineje irgi ne debilai sedi.

Tai va - is vienos puses - jei reikia info - tai siuo atveju skambini i
muitine ir klausi, jei nori  pablevyzgavot ir paburnot - rasai i newsus.

O is kitos puses - esu tolokai nuo namu, sportines apragnos nepasiemiau, o
alus cia brangus - va skardine budvaiserio parduotuvej (ne bare) beveik 12
Lt kainuoja, o ji parduoda dabo dienom iki 16 valandos, savaitgaliais iki 20
valandos - tai vat belieka i interneta pasipasakot, kaip ir tam - kuris
klausia, t.y papersti

Is trecio galo - jei uzsiimt rimtesniai reikalais, tai uzteks pinigo
normaliems ir kokybiskiems pirkiniams, o ne fuflo pirkimui is dealExtreem.
Nors kaip kam - vienam geriau rimtas daiks ir nepirsciot i news'us, kitam
pirsciot i news'us ir sudus pirkaliot, o gal atsiras dar ir tokis, kuris ir
rimta daikta nusipirks, ir laiko pirsciojimui i news'us tures...