Tema: Re: samagonas
Autorius: @runas@sUser
Data: 2009-11-16 19:19:13
Tik penktadieni ragavau savos gamybos trauktine samagono pagrindu...
Nu, tokio varianto nesu net uostes, trumpai sakant, samagonas sumaisytas su
zoleliu misiniu is, atrodo, "Svencioniu vaistines", kur sudetis, atseit,
kaip "treju devyneriu", minejo ir kaina- 13 Lt, tai va, nors esu labai
nepakantus samanei, nu, niekaip neikirtau skonio, to specifinio - visai
nerasta, o kiti smarkiai susimaise, man sake, kad n litru samanes
(nebepamenu :))) ) uzpilta sios zoleles ir islaikyta ~ puse metu. Nu bet
jeginis skonis...