Tema: Re: kaip danijoj su dujom ?
Autorius: AS
Data: 2009-11-17 20:06:22
"hideo" <hideo@mumu.com> wrote in message
news:hdum4p$mun$1@trimpas.omnitel.net...

> Nezinau is kur tokia info. Ne pries 20 metu, o pries 6 (2003 pavasari)
> teko studijuo, tai LPG kainas teko vos ne kievienoj gana nedidelio
> miestuko degalinej matyt.

Koks miestukas, gal pameni? Speju, kad gal miestukuose imanoma rasti. Kazkur
maciau, kad mini kaip tinkama kura ukyje. Didesniuose man teko bastytis,
niekur nemaciau. Bandziau internete ieskotis info, tai radau kiek parasiau,
tai ir priejau tokios isvados bei nutraukiau paieskas. Bandysiu ieskoti, gal
aptiksiu koki zinanti vietini.