Tema: Re: Duju baliono turio daviklis
Autorius: Signalizacija
Data: 2009-11-14 21:49:41
Nu isdegink tas dujas, issiardyk multivoztuva ir pamatysi kas ir kaip
Rasi plude su magnetu ant galo, ir kitam kamscio gale kita magneta, kuris 
potenca ir sukija,, Tokia magnetine tipo pavara.

"El Savior" <algis@braske.net> wrote in message 
news:hdmt4v$dgv$1@trimpas.omnitel.net...
> Visko gali but, taciau norisi issiaiskint pries keiciant.
> Balionui esant tusciam varza buvo apie 80 omu, pilant palaipsniui mazejo 
> iki mazdaug 40ties. Dujos nebuvo naudotos. Po keleto dienu pasimatavau, 
> rode apie 90.
> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
> news:hdjuiu$1of$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai tam davikliui gal jau amen? Siaip tai jie paprastu principu ir 
>> veikia, buna ten 50k, 90k omu didejanti arba mazejanti varza ir psio
>>
>> El Savior wrote:
>>> Sveiki,
>>> is anksto atsiprasau uz gal but netinkamai panaudotus terminus, neesu 
>>> automobiliu specas.
>>> Zodziu situacija tokia: yra kemperis, jame sumontuotas 50 l duju 
>>> balionas, pritaikytas nuo automobilines duju irangos - viryklei, 
>>> sildytuvui ir t.t. Prie baliono prijungtas slegio (?) jutiklis, is kurio 
>>> iseina du laidai. Na viskas lyg ir ok, pasimatavau varza tarp tu 
>>> laideliu balionui esant tusciam ir pilnai uzpildytam, pasigaminau 
>>> prietaisa skaitmeninei indikacijai, taciau ji prijungus, pastarasis 
>>> briedus rodo. Vel pasimatuoju su testeriu - varza kazkur "nuplaukus", 
>>> palyginus su dydziu, gautu per praeita matavima.
>>> Gal kas galetumet placiau papasakot kaip tiksliai tie dalykai veikia? 
>>> Apskambinau keleta servisu, montuojanciu duju iranga i automobilius - 
>>> nei vienam nesugebejo nieko konkretaus pasakyt.
>>> Aciu.
>
>