Tema: Re: Com Gera naujiena2
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-14 21:07:31
Kadangi prancuzai pavėlavo su naujuoju vaisių aromatu, o sezonas jau
prasidėjo, šio ploviklio
http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=259& pirmoji partija buvo
pagaminta naudojant seną, bet gerą migdolų kvapą, sekančiose partijose jau
naudojamas vaisių (panašus kaip Orbit vaisinės kramtomos gumos kvapas).
Todėl, kad ploviklis ant stiklo nepalieka dėmių reikia dėkoti vandens valymo
įrangai ir specialioms aktyvioms medžiagoms specialiai skirtoms
veidrodžiams, na ir žinoma naujai pilstymo įrangai kurios dėka ploviklis
neturi kontakto su paprastu angliniu plienu.