Tema: Re: Paskaiciuokim:)
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-11-14 09:47:20
o ne lengviau taip:
jie turi suma be pvm, tai ja tiesiog daugini is 1,2 aka
x*1,2 = y (suma su PVM)

remiantis elementariausia matematikos taisykle lygiai tai pat gaunama suma be PVM tiesiog padalinus is to pacio 1,2 koeficiento aka
y/1,2 = x (suma be PVM)

nu o jau kiek sudaro pats PVM tiek vienu tiek kitu atveju manau nesunku paskaiciuot paprastu atemimo veksmu.