Tema: Re: Ieskau padangos Nokian WR 185/65/R14
Autorius: Bacilas
Data: 2009-11-13 09:39:21
kadangi prie namu velokai gryzes neradau vietos, tai uz 50m yra plati
mokyklos aisktele, kuri buna pustuste, nes nors ir gerai apsviesta
arciausias namas uz kokiu 50m (nu per stadijono ploti), todel visi ten
prisibijo statyti. Kaip pradejau ten gyventi pries 2 metus budavo, kad nakti
mano ten vienintle ir stovejo. Senute masinele, maga parsinesu i namus, tai
buvau drasus iki siandien :) teks mustis dabar aiskteleje prie namo po
langais :(
Labiau linkes galvoti apie mokyklos mokinius, kurie ruko prie laiptines, o
as progos nepraleidziu priminti, kad cia nerukykla.... aisku policijos ju
nuotraukos nesudomino :(
Na dar antra versija, tai piktas bulkuciu isveziotojas i mokykla buvo
atvares ir jam  masina trukde prekes iskrauti :)