Tema: Re: Nagi, ponai teisininkai, reik patarimo
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-12 11:55:05
Tikek netikek, bet Antakalnyje policija reaguoja gan operatyviai beveik
visais klausimais. Kol dar ten gyvenau ,esu pats kvietes ne karta juos, kai
nakti kas nors trindavosi kieme apie masinas arba koks gudrutis is Sporto
viesbucio numesdavo masina ,kad kiti pravaziuot negaledavo, o vaikai
saligatviu praeit negaledavo. Viena syki paciam iskviete juos, nes
apsistumdziau laiptineje su kitu kaimynu,tai spejau tik uzlipt iki savo
buto, o mentai jau buvo kieme.
Pazystamas prie tos IKI ,kuri yra salia aprasomo kiemo, bande paauklet
vairuotoja,kuris apstumde moteriske, tai mentai atsirado dar konflikto metu.
Taigi, manau, kad reik bandyt rasyt pareiskima, o jie jau sugalvos ka
daryti.Juo labiau, kad turi prisirinke visokiu studencioku praktikantu,kurie
ir laksto I tokias vietas.