Tema: Re: REQ: Reiktu nuomones apie tautovezi
Autorius: HyperLink
Data: 2009-11-11 19:26:54
kuo mandriau - tuo daugiau problemu. Nereikia perdaug sureiksminti tariamo
vaziavimo malonumo. Normaliai tos hondos vaziuoja, naujesnes turbut dar
smagiau. Turbut tu ir uzvedei mane ant hondos minties, na aisku kewle dar
sustiprino mano pasirinkima. Pakol kas nesikundziu. Prasau rimtai nepriimti
ankestesnio posto. Prisiminus ilga ieskojimo kelia, pagalvojau, dabar, kad
perdaug demesio gyvenime skiriame tokiems dalykams, kaip auto. Tas vw 2003
m. po dvieju triju menesiu bus toks pats auto, kaip ir kitas panasiu metu ir
panasios kainos.