Tema: Re: OT: apklausa - interneto vartotoju segmentai
Autorius: Edvinas
Data: 2009-11-10 14:31:37
2009-11-10 14:00, Vytautas J. rašė:
 > http://www.publika.lt/apklausa-15-4aeeb92ca211f.html
 >
 > aciu nepatingejusiems!

Aš darbe kompu naudojuosi pajungtu per ethernet, o namie WiFi. Anketoj
duoda pasirinkti tik vieną variantą.

Email aš naudojuosi IMAP ir POP. Anketoje IMAP net neminimas ;)

Taip pat kai ateinama iki klausimo apie antivirusus, pasidaro aišku, kad
anketos sudarinėtojas mano, kad visi žmonės naudojasi Windows. Tačiau
didžioji dalis (jei ne visi), atsakiusių, kad antivirusų nenaudoja, sėdi
prie Linux/Mac OS. Įdomu, kap ruošiatės imterpretuoti duomenis apie
antivirusų naudojimą, nežinodami kokią OS naudoja anketos dalyviai?