Tema: Re: Ford Fiesta 1.8 TD 2001 prastai sildo
Autorius: Marko
Data: 2009-11-09 13:13:15
pili vandeny-antifreeza nuo auksciausio tasko, spaudineji zarnas kol oro
burbulai iseina per issipletimo bakeli, ir vis dapili vandens. gali pamegint
isleist visa vandeni ir pagal manuala supilt kiek reikia, zinosi ar pilna ar
oras..

mano manymu pas tave jei termostatas naujas, tai dar vandens pompa
pasiziurek, ji neuzstuma tau normalios cirkuliacijos, man taip buvo panasiai
tai varikli pakeiciau meistru deka :)