Tema: Re: Volvo V70I TDI
Autorius: Marko
Data: 2009-11-09 12:57:08
tu nori pasakyt kad is 10 vienetu gide nebus tvarkingo?nepasakok. nu
nusipirk uz 8klt tau da 2 klt liks. tai zinai nesukisi tiek kad privestum
iki gero stovio. nereikia cia kelt savo masinos kad ale ideali. manoji irgi
ideali su visais teisingais dokais ir tt. nu ir kas, per metus kaina nukrito
~5000 ltl. tai tipo nori pasakyt kad megint parduot uz ta kiek pirkau?
rinkos kaina yra rinkos. ir draudimui bus p@# kokiam ji stovyje buvo kai
pirkai ir kiek xenonu susidejai esme-rinkos kaina. bet jug niekas nedraudzia
ieskoti durneliu kurie neturi kur det pinigu ir svaistosi siais laikais ;)

neieskau as sau tokios masinos, bet kai pamaciau kad uz 97m masina nori kaip
uz 00m tai sorry maikl.