Tema: Re: Ekstremaliu situaciju vairavimo kursai?
Autorius: svyt
Data: 2009-11-11 03:54:15
Tuoj bus ziema, pasala ir varai i aikstute ant ledo sukiotis.
 Reik ismokt ko nemoko kursuose bet kas yra butina- pajust slystancia
masina, ismokt stabdyt, manevruot esant slidziam keliui. naktis, lietus ir
kitka yra jau detales, as pvz neisivaizduoju kokiu pamoku reikia papildomai
vaziuojant per lietu- bendru atveju laikytis didesnes distancijos, svelniau
stabdyti (ant ledo ismoksi ir labai svelniai stabdyt) nelekt, nelenkt
nezinomam kelyje (neatsargus lenkimas ko gero dazniausia uzsimusimo
priezastis, buna varai, atrodo kelias tiesus masinu ner, pradedi lenkt-
pasirodo buvo nediduke iduba ir nesimate masinos, ypac nakti lengva
apsirikt).

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
> [...]
> saugiu ir legaliu vietu tam daryt.. As pvz savo pirmaisiais vairavimo
> metais vaziavau per blogiausias ziemines salygas i valakampius 2 nakties
> su dviem draugais, kurie per radijo risi pranesinejo ar kelias laisvas is
> dvieju pusiu :) (cia mes visi mokemes valdymo). Bet saugumo tame
> minimumas..
>
> Ar zinai kur aplink Vilniu yra vietu kur dazniausiai nera zmoniu, arba
> atvaziuoja panasus i mane, ir gali treniruotis tokius dalykus, sakykim -
> matai lyja dabar baisiai, sedi, varai, kad per ta lietu galetum

>>> 130-140 km/h reikia apsisukinet ir tt. Buvusem darbe pries metus buvo