Tema: Re: REQ:Xenonai
Autorius: Taiikii
Data: 2009-11-09 11:14:09
zinau veikeja, kuris visa sistema is kitaicu parsisiunte ir susimontavo.
vazineja dauig ir kiekviena diena, neretai ir iki uzsienio pasoka ziema
paslidinet kur nors ir vis dar veikia tie xenonai. spalva kiek violetava
pasidare - matomai galas ateina - bet dar padoriai sviete pries isimant ir
varant technikine.

--
Man jokie kiausiniai nemaiso - as tik siaip
sokt nemoku.

Taiikii