Tema: Re: Q: koncentratas žieminis langų marmalas...
Autorius: Fla
Data: 2009-11-05 15:45:54
Vasaris wrote:
 > Paprastu tiesiog gali kalkėti padavimo traktas ir purkštukai.
 > Distiliatas gal kiek per brangu, o štai RO vandenėlis, jei pasiekimas -
 > optimalu.
Galvojau gal kokiu magisku priedu turi neleidzianciu kalket, ir paprastu skiest galim :)
Na tiek to, skiesim kaip visad tada - distiliuotu. Nors reiktu dar paskaiciuot, gal
netycia tada pigiau pirkti ne koncentrata :D

> Rezultatą, jei baigei 9 klases, turėtums sugebėt pasiskaičiuot ir pats ;-)
Baigiau, nesugebu, o ieskot sudeties ir formuliu tingiu :\ :)

> Beje, man atidavė už 22,60 Lt vs. 3x,xx + ;-)
Ten visiem dabar tokia kaina dabar, ar tik kazkoki burtazodi zinantiems?

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)