Tema: Re: Raktas/pultelis
Autorius: Aurimas
Data: 2009-11-04 08:52:24
Siūlyčiau pabandyti kreiptis į Citroen servisą. Bent pasiteirauti dėl kainos.
Man keletos smulkmenų reikėjo, tai kai kurių smulkmenų kainos nedaug skiriasi nuo lenkų/kiniečių gamintojų.
Pvz. Pasikeičiau kuro filtrą, įdėjau kažkokį, nes galvojau, kad tas nežmoniškai kainuoja. Pasirodo skirtumas - tik apie 18 Lt. buvo originalo/neoriginalo...

P.S. Panevėžyje teiravausi. Kaune viskas šiek tiek brangiau...