Tema: Re: Dunlop Graspic DS2 vs Graspic DS3
Autorius: BigM
Data: 2009-11-04 08:44:47
nesutinku, nes pas tuos pačius DS2 yra mierka iki kurios padangai
susidėvėjus (panašiai tavo minimi procentai) irgi praranda savo savybes -
toli tas stiklizuotas gumos mišinys sudėvimas ar pan., bet kai padanga su
protektoriumi ~4-5 mm tai aplamai kaip žieminė mano galva jau netinkama.

Pas žmoną yra DS2, tai ant lengvo kibirėlio po sezono praktiškai
nusidėvėjimo nesimatė. Tiesa, važinėjo irgi ne per daugiausiai...