Tema: Re: Sipai Lenkijoje?
Autorius: svyt
Data: 2009-10-25 20:07:54
variantas D - racija. Siaip nx tie sipai? naudos ne per daugiausia net ant
ledo, triuksmas didzliulis, slidumas ant sauso asfalto irgi didzliulis,
vazinet gali tik ziema, nespesi pasikeist ir baudos... as pernai
demisezonkes nusipirkau ir laimingas jau antra ziema ruosiuos jom vazinet.
Pernai po nauju metu variau i palanga per didziule puga skubedamas, prie
mano akiu gal 3 masinos nuskrido nuo kelio, ir siap nuskridusiu maciau apie
15 pakeliui. Ne minties nebuvo apie slydima.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.