Tema: Re: Puslapio su realiom kuro sanaudom
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-10-19 12:20:31
kaip man buvo ishkaishkinta: jeigu tavo kuro sanaudos neatitinka tame
puslapyje nurodytu (nurodytos yra kurkas mazhesnes) - esi netipishkas
vairuotojas. Nes ten yra nurodytas kazhkoxaitai mistishkas suvartojimo
vidurkis kuris pasiekiamas vazhinejant mishriu rezhimu (neaishku kokiomis
proporcijomis, bet pagal sanaudas speju - 95% autobano pirma eile, 5%
nuosavu namu kvartalais priemieschiuose).
Mano "autoparko" kuro sanaudos yra kurkas didesnes nei nu nurodytos tame
puslapyje.

--
kiSLOTHnik
Quattro Q1