Tema: Re: Inkilai Lenkijoje
Autorius: kastisv
Data: 2009-03-08 22:56:09
tai va ir biski neramu, nes kaip zinia anoj pusej lenkijos  tu inkilu
pristate gyva velnia. aisku turbut didesne puse ju net neveikia, o bet
taciau, tie kurie veike mane ir nufotkino. ir nufotkino virsinant tikrai ne
30km/h. Nors praeitais ir ankstesniais metais kazkaip jie nakti bent jau
manes nera nufotkine nors ir greitis buvo virsinamas virs 50.