Tema: Re: Corolla, del lambdos veikimo, testavimas su osilografu (60KB!)
Autorius: arulis
Data: 2009-03-08 22:37:49
na jei keleta sekundziu, tai jau per ilgai  - siaip pulsavimas kiek pamenu
apie 3-8 kartu per sek. . nu tegul pamatuoja CO/CH ir dar pamegina
be lambda padirbti. Dar bus tokia fignia kad pasikeis zmogus lambda - ir
nepades. as galiu ir klysti - nesakau kad cia taip ir taip 100%.

Beje - parasyta traukia blogai... - ar ir blogai traukia kai lambda dar
nepasilusi? tokiu atveju kompas yra saltam varikliui uzriebines misini -
turi gerai traukti .