Tema: Re: Padekit isspresti klausima su dviratininko "nukirtimu nuo vaizdo"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-06 08:51:15
    Jeigu nebus pretenziju nei ish vienos puses, stukalinimas nieko
nereiskia. Jei dviratininkas prisimins apie ivyki po kokios paros ar
daugiau, pagal dabartini KET irgi nelabai prisikabins. Formaliai, jums
abiems gali įpaišyti minimalią baudą. Nors kitą kartą (tfu tfu tfu)
deklaracija susipildyk. Ramiau miegosi.