Tema: Re: Mazda6 USA vs Mazda6 Eur
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-10-15 21:17:16
Fotkėse ne viską pamatysi... va šviežias mano pavyzdys:

...Ką tik pardaviau į Minską trimetį Accordą (naujas kainavo 106, Full), kurio fotkės po kūdikystėje apturėtos avarijos būtų buvusios ledinės, jei nerodyt kai kurių vietų :)
Paradoksas - per crashą neliesta nė viena kėbulo dalis. Tačiau paskaičius serviso istorijoje detalių ir darbų sąrašą (sąskaitą mūsų kėbulistams apmokėjo draudimas - virš 17 klt), susidarė įspūdis (pats tai nemačiau jos po avarijos), kad automobilis tvojosi šonu į aukštą bordiūrą (vidurvasarį dar reikia sugebėti). Kas pakeista - abu dešinės pusės ratlankiai, visokios pakabos svirtys, stebulė, guolis.... lango airbagas, šoninis airbagas (aišku, ir odinis sėdynės apmušalas), smūgio davikliai, airbagų valdymo blokas, "lubų" apdaila.....

Beje, pirkėjui pateikiau visą serviso istorijos išklotinę - įskaitant ir šitą "nedidelį" remontą :)

--
'(oo)'