Tema: Re: Kur galiu isygyti originalus xenon zibintus Honda-Acord 2005 m
Autorius: linuji
Data: 2009-10-15 12:34:58
nebesvaik gal. a?
kiek su tuo esu susidures - tie kurie vazineja su xenonais - gins tas
debiliskas lempas iki numirimo ir aiskins, kad jei gerai sureguliuota, nieko
blogo ir tt. ir tt. Bet pvz kai parvaziuoja priesais nakty koks xenonas, tai
eina namas.
blin isedai i koki tanka ir varai tokiems priesais :) gal kitam gyvenime ar
kitoj auto geriausiu atveju pasikeistu i normalias lemputes.
dar kai zemai sureguliuota - tai dar dar, nors ir tai besina. bet kai biski
pakelta, tai ziauriai besina.. ir  nedaug betruksta iki radikalesniu
paminetu veiksmu..