Tema: Re: Plaukioja po kelia
Autorius: svyt
Data: 2009-10-15 12:46:08
kad del suvedimo ar isvirtimo kazi ar plaukios masina, temps ja sonan ir
tiek. Daznai toks jausmas buna pasikeitus padangas, o jei rimtai plaukioja
problema pakaboje, reik ja visa prakratyti- nuo amortiku, ju atraminiu
guoliu iki minetu traukiu, sailenbloku ir kitu gumu preikyje ar gale.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.