Tema: Re: Nuo kada sypuotas galima det
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-14 19:10:04
Alius wrote:
> Lyg girdejau pratese termina ir sia ziema dar galima vazinet su sypais, nes
> jau maniau teks juos lupinet ir nauju padangu, vos vienas sezonas vaziuotos.
> O ar galima jau dabar det, nes pries lapkricio  labai daug liaudies pas
> montuotojus buna...
> Man aktualu, nes gyvenu tolokai uz miesto...

241. Nuo balandžio 10 d. iki spalio 31 d. draudžiama eksploatuoti transporto
priemones su dygliuotomis padangomis. Nuo 2011 m. balandžio 10 d. draudžiama
eksploatuoti transporto priemones su dygliuotomis padangomis.

242. Nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti motorines
transporto priemones, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t,
su vasarinėmis padangomis.

Taigi turėsi 10 dienų padangų keitimui.