Tema: Re: REQ; vaikiska automobiline kedute
Autorius: Joy Division
Data: 2009-10-14 10:24:14
pas mus sudominimas veikia gal kokias max pora minuciu - neimanoma tiek daigtu veziotis o ir aplink ner tiek daug nauju vaizdu kad pastoviai dominti, juolab kad pats pastovus bandymas kuo nors dominti vaikui igrista iki negaliu..
bet vat jai zmogutis pats kuo nors susidomi (butent pats, o nera sudominamas) - tada fantastika ne vaikas..:)