Tema: Re: REQ: teisines pagalbos
Autorius: padugne
Data: 2009-10-14 01:01:40
On Tue, 13 Oct 2009 10:54:29 +0100, ssh wrote:

> laukt iki treciadienio ar ketvirtadienio kol vel sutvarkys. Atsisakau,
> susirandu trala ir ant jo gryztu i LT. Nusiperku srotini siurbli,
> nuvarau I oficialu servisa. Sutvarko, sumoku pilna kaina. Israso lapa
> kad buvo tokia masina su tokiu gedimu. Viskas OK. Dabar belgus klibinu
> kad grazintu man pinigus uz nekokybiska remonta/detales. Nusiunciau ta
> rasta, jie issikalineja, tempia guma. I kur galiu kreiptis kad
> pagreitinti visa ta reikala? Aciu

Seip tai nematau kuo belgai tau skolingi. Jie privalo nemokamai pakeist
siurbli jei jis blogas. Bet visiskai neprivalo apmoket kitam servise
padarytus darbus. Arba sumoket uz tavo masinos transporta iki ju. Nebent
garantijoje patys pasizada tai daryti.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?