Tema: Re: Apsipirkau pigiai Norfoj
Autorius: svyt
Data: 2009-10-13 14:11:45
as irgi nerakinu dazniausiai, tik pats gaistu rakinimui kasdien po 30 sek,
(siganlizacijos jau nebededu, poto kai paskutini karta apvoge masina tik
sukisus signalizacija, sekancia nakti, jau metus laikau ja tai naujinkuose,
tai dabar prie kalvariju turgaus ir tik viena langeli per ta laika isdauze)
o naudos nulis- atrakintoj masinoj jau 3 langus man yra isdauze, kaip
taisykle nieko nieko nepaeme nes nieko nelaikau.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.