Tema: Re: 300ZX tarkst
Autorius: YZF
Data: 2009-10-13 12:04:03
Matosi kad neesi susidures su auto ivykiais arba ju metu nestebejai
aplinkos. Net nustebtum suzinojes kiek staiga is kazkur atsiranda
liudininku. O ypac jeigu kali taip ispudingai i stulpa kad net laikrasciuose
paraso ir nufotkina anksciau negu mentai atvaziuoja :)

Aisku gali kaip sakant 'bandyti laime'. Vienas Kaune irgi bando, ziuresim
kaip ilgai seksis jam :)