Tema: Re: Spidometro koregavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-10-12 16:07:03
No offense, nothing personal!
Sito klaust nereik, dealextremas ir ebayjus pilnas pigiu ir anot atsiliepimu veikianciu slimjimu, ivairiu lockpicku, gatavu codereaderiu ir jammeriu, gps, gsm blockeriu prikurkiniu, bumpkeyingui paruostu raktu ir visokiu panasiu dalyku.. Vat man idomu, kaip spynu meistrai ismoksta avarini duru atidaryma, jei pas mus bent nulinkus i tokius dalykus visi iskart puola (nors kai kalbama apie "free" softwara, visiem px :D) As nereiskiu offenso niekam, man tiesiog idomus sitas fenomenas :)

www.videocut.lt - Pigus video montažas!