Tema: Re: Vairo stiprintuvo gedimas?
Autorius: ND
Data: 2009-10-10 13:01:12
gerai gerai nereikia cia sarkazmo. jei skyscio apskritai nereikia keisti nuo
auto gimimo, tai taip ir pasakom, dapilam, vaziuojam toliau. jei vis gi
reikia keisti tai kas kiek km. paprasciausiai man atidarius dangteli
vaizdelis nelabai svarus (auto prikelineju i gyvuosius po 5 metu
neeksploatavimo (stovejo visa ta laika lauke)). kas dabar islenda, ta bandau
issiaiskint ir jei galiu, patinka savom neprofo jegom pasiremontuot, jei
ne - servisas.
bet kai servise po to paties fiato galvos remonto nebuvo priverzta cilindru
asis ir viskas po 1000 km nutabalavo nx su voztuvais is paskos, tai kai tik
laiko kiek yra, labiau pasitikiu savo garazu ir protingu zmoniu patarimais