Tema: Re: Gopai, koks tavo TIKRAS@jamailas?
Autorius: KEdas
Data: 2009-10-09 23:30:09
kewle migyje rašė:
> uo, info man irgi prašom kaip žinia, kewlei irgi užeina pilietiškumo
> priepuoliai, papildantys valstybės (norėjau rašyt iš didžiosios
> raidės) biudžetą

Nieko ten įdomaus, tiesiog sutariau susitikti su lpept viršininku ir
ieškau bendraminčių/partnerių. :)

Susitariau 2009-10-12 (pirmadienį) 13:30 susitikti su Gintaru
Aliksandravičiumi (lpept viršininkas). Žadėjau kalbėti apie štai ką:
1. Niekas neatsiliepia pasitikėjimo telefonu.
2. lpept@policija.lt nedirba vieno langelio principu (atsakymų siūlo
ieškoti kitur)
3. lpept@policija.lt neatsiunčia visų reikalaujamų rekvizitų ir atsako
labai atsainiai (mano laiškai dėl dviračių takų)
4. Jei lpept kontroliuoja veiklą, tai visa tai daro itin prastai, nes
liudas malakauskas iki šiol neatsakė į paklausimus apie priimtus nutarimus.
5. Įrašyk savo

Nieko daug nesitikiu, bet vadovaujuosi principu, kad papirsčiojimais
forumuose nedaug ką pasieksi :)

Jei tau aktualu – prisijunk.