Tema: Re: req:akumuliatorius
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-08 20:13:58
Roniz wrote:
> Sveiki,
>
> Isgeres alaus niekaip nesugalvoju uzklausos gugluj, kad
> pagal masina parodytu, koks akumuliatorius tiktu.
> Gal kas pagelbes ?

Nu tai pasiimi liniuotę, išsimatuoji seno akumuliatoriaus dydį, nueini į
parduotuvę ir nusiperki- tokio pat dydžio ir su kuo daugiau amperų. Nu ir galva
biški reikia dirbti- jei parduotuvėje visiems akumams po 290Lt parašyta 300A, o
vienam Jinghai markes už 150Lt parašyta 1800A, tai aš Jinghai neimčiau :)