Tema: Re: nesikuria saltas
Autorius: Eex
Data: 2009-10-08 15:45:43
pries kokius pusantru metu savo acorda variau i luksio gatve. zodziu isuki
is kalvariju gatves i luksio, pravaziuoji ta transformatorine, tada ta
lietuvos energijos pastata, paskuj toki geltonu plytu nama didesni ir is
karto uz to geltonu plytu namo suki i kaire, i tokius kaip garazus...paciam
gale to kiemo (tokius vartus turi pravaziuot) ten vienam garaze xebra
uzsimineja klaidu skaitymais is belekokiu auto. ten man rodos ir iskaba dar
kaba, kuri matos nuo luksio gatves. jei kur netoli bazuojies tos vietos
vilniuje, pabandyk ten uzsukti.