Tema: Re: Peugeot 206 pagrindiniai minusai?
Autorius: Soros
Data: 2009-10-07 10:19:48
Mano 2006 tai nuvaziaves jau 40k buvo ir as dar 50k. Anksciau dauztas buvo
priekis, tai tas vietas pradeda megti rudys.
Yra liga ant variklio kuro slangute yra pragremziama del lievo tvirtinimo.
Galvojau jau kuro siurblys, bet pasirodo skyle slangoj...
Daugiau ligu paprasciausiai nezinau...
Daugiau bedu neturejau, tiesa mano variklis 1.4hdi sanaudos apie 4.5
vidurkis. 50:50 miestas/uzmiestis; biski truksta galios startuojant ir
sanaudos apie 6.5 prie 130; 7.5 prie 145; daugiau 160 nesiryzau, nes apsuku
daugokai jau...
Pakeiciau ausinimo radiatoriu, nes pradejo leisti, matyt lieva buvo ideje po
avarijos. Kelios vaziuokles dalys, amortikas... bet butent ten kur buvo
dauzta...

Tavo ziurimai jau 8 metai, tai matyt kondiske bus parejus, bedu del daliu
nebuvimo ar ju itin brangumo nepajutau. srotai daznai panasios eiles kaip ir
parduotuves :)

sekmes.