Tema: Re: Yes!
Autorius: padugne
Data: 2009-09-30 23:00:01
On Wed, 30 Sep 2009 22:39:27 +0300, bomanz wrote:

> Nu jo, bet visokie avtoreview.ru bando dygliuotas ir nedygliuotas ant
> asfalto ir po to aiškina, kad dygliuotos padangos geriau kai nėra sniego
> bei ledo. O dar bobutės šneka, kad dygliuotos dėvisi mažiau kai
> važinėjama asfaltu.

Bet jei paziuresi i skirtuma, tai skirtumai yra keliu procentu diapazone.
Kas del devejimosi tai ne faktas, guma gal ir kietesne, bet uztat dyla ir
byra spygliai.
Apskritai, tai bent jau man ziemines greiciau pasensta nei susitrina. Va
turiu dar 2001 metu gamybos ziemines, jau dubovos visiskai nuo amziaus
bet protektoriaus dar sociai.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?