Tema: Re: COM. liet. ratlankiai 16"
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-09-30 09:48:47
Thx. siand nufotkinsiu ryt imesiu. Aciu uz garazo valyma :)

Aj tiesa dar uzfilmavau palikima ish buvusiu garazo savininku. Turiu 2
guolio berodz priekini buferi. uz alaus buteli padovanosiu.
Dar jei kam reikia metosi stogas (medziaga) S13. dovanoju ir be buteliu (yra
ir salono lempa, net su neperdeguse lempute) :)

--
E=MC^2