Tema: Re: Ar gali pasienietis bausti uz KET pazeidimus
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-09-29 17:43:40
realiai stoja per 40-50m nuo 100km/h jei salygos geros. Plius mazhiausiai
0.5s kol prasides stabdymas - tavo ir stabdzhiu reakcijos laikas. O per ta
puse sekundes nuvazhiuoji taip 10-15 metru. Vienu zhodzhiu, mano nuomone
prieshrukiniai skirti LETAI nuvazhiuot iki saugaus parkingo, kai salygos
labai blogos, o ju naudojimas prie 100km/h - tai tik saves apgaudinejimas,
kad geriau matai....