Tema: Re: citroen detale pigiau
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-09-28 19:30:54
aišku...
pažiūrėsiu ryt, iš namų neturiu priėjimo prie sistemos
ką jau spėjau išsiaiškint su garantijų vadybininku:
- nėra tai tipinis gedimas; jei būtų, gamintojas būtų įtraukęs į visokių recallų ar pratęstų garantijų sąrašą (egzistuoja tox, neoficialus). Iš savo praktikos irgi galiu pasakyti, kad su C4, kiek per mano rankas perėjo, tokių bėdų nemačiau serviso istorijose.
Bet yra, kaip yra - bandysiu pagelbėt ginklo draugui (pats dabar jodau panašų daiktą :) nebūtinai oficialiais būdais. Emailas tikras?

--
'(oo)'