Tema: Re: Demisezoninės padangos - geriausios?
Autorius: svyt
Data: 2009-09-28 14:57:01
nu pernai pirkau Sportiva demisezonkes, atvazinejau metus, priekines dar
apynaujes, galines ant ribos, reiktu keist, nuvaziavau 50 000. Normaliai ten
su jom, niekur perdaug nebuksuodavau pernai, nors RWD linkusios tam. Jei per
daug nesidraskant padangos mieste vazinejant daug maz px, (pernai pirma kart
vazinejau zieminem padangom, tai man visai patiko lyginant su vasarinem, su
kuriom atvazinejau 20 ziemu be avariju ir didesniu buksavimu) realiai ju
reikia savaite, tai sakyciau pigiau ta savaite taksu vazinet nei pikrt super
buper padangas.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.