Tema: Re: "zalio" auto pirkimas
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-09-27 18:12:41
tai matyt jau buvo graudžiai apgavę :(

....į temą: viena inteligentiška ponia ieškojo ekonomiškos ir dailios mašinytės. Su sąlyga, kad dabar birbia kažkokia šešiacilindre Mazda ir belekiek moka už kurą. Pasiūliau šitą:
http://auto.plius.lt/skelbimas/autoplius/lengvieji-automobiliai/honda-civic/id-490284

vidurkis sąnaudų - šeši su trupučiu, pagal bortkompiuterį važinėta daugiausia vln. Netgi paišdykaut su ja galima - prisiminkim el. variklio sukimo momento charakteristiką.

tai viskas gerai, krykštauja iš laimės, pasitvirtino lizingą , bet jos žentas nutarė, kad reikia pasikviesti pažįstamą eGzpertą, kad pažiūrėtų.... reikalavo variklio neplauti, ypač iš apačios :)))
o dar vienas eGzpertas pripūtė jai arabų, kad hibridai - žlugusi, nepasiteisinusi ir nebevystoma technologija, dėl to bus sunku su detalėmis. Pasiūliau atsiųst eGzpertą padiskutuot betarpiškai, susigėdo....

Nu ką aš žinau.... atvažiuos ryt, mesim ant keltuvo. O gal geriau reikėjo ją varyt į kauno turgų, kad būtų kaip "nuo tralo"?

--
'(oo)'