Tema: Re: Kur geriausia ieskot masinos...
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-09-24 21:53:15
Dabar aiskiau - dar pasakytum, mechanika ar automatas, sedanas/checbekas/universalas, kokie modeliai ar spalvos netinka is principo, ir poreikiai/prioritetai butu visai aiskus. As rimtai.

O is savo varpines ka galiu pasakyt - H Acc nuo 03 dar uz tokia suma gyvu nemaciau. O sian uzstumau antikrizini C5 (codename - Nudvesusi menke) 2,0 benz MT su lietuviska istorija, tikra 110 kkm rida, nedauzta. Uzvarem ant keltuvo, nebuvo prie ko prisiknisti, pora nereiksmingu smulkmenu, netrukdanciu gyventi, viskas veikia. 2,85 kiloeuru plius beveik nauji zieminiai kontinentaliai,, kaip kolegos pazistamam :)

--
'(oo)'